
خودویرانگری /ایمپاستر/ یعنی دست کم گرفتن دستاوردها و شک کردن به موفقیتهای خود، نگرانی برای رسیدن به انتظارات، عدم رضایت برای دریافت ارتقای مقام و خلاصه انکار هرگونه ارزشهای خودی و سرکوب کردن اراده و اعتماد به نفس. ***اگر منفی بافی را در مورد خودتان شروع کنید به گونه ای که مانعی برای موفقیت در کنکور و یا محل کار شود، اگر کاری را میتوانید انجام دهید ولی بارها آن را به عقب انداختید، اگر هنگام درس خواندن احساس بی انگیزگی کردید یقین داشته باشید که در حال خود ویرانگری هستید. افراد اینچنینی فاقد اعتماد...
ادامه مطلب